mandag den 27. september 2010

Smykkestativ

I dag har jeg købt mig et nyt smykkestativ!
Har ledt efter det i lang tid, men synes ikke helt at pengene har været til lige det. Så det sidste år på formland messen, så det er på tide at jeg har fået det bragt hjem!
Har ikke fået hængt meget på det, men det kommer. Det er jo lige kommet op. Jeg synes et smykke stativ er et must. Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men hvis mine smykker bare ligger i en skuffe får jeg dem ikke brugt, og det er en skam. Her kan jeg "udstille" de smykker jeg favoriserer for tiden. Der ud over er det jo også en rigtig flot pyntegenstand, og det giver et eller andet specielt til rummet.
Synes desuden den passer perfekt til mit runde glasfiber bord. Har også et i en mindre størrelse, og det er nogle jeg fik i julegave for 10 år siden. Jeg havde set dem i London, og det var det eneste jeg ønskede mig. Nu er de kommet til Danmark. Ilva har netop haft dem i deres efterårskatalog, og de kan købes her. De fåes også i sort højglans. Det er nogle fantastiske borde der kan bruges over alt!


Smykkestativet er fra Lene Bjerre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar